Symfonia.biz – InfoTEK poleca produkty Symfonia.
Jak efektywniej realizować zamówienia świąteczne? [PODCAST]


 

Jesteśmy w trakcie najbardziej gorącego okresu w logistyce, podczas którego przedsiębiorcy, właściciele m.in. e-sklepów robią wszystko, by dostarczyć na czas świąteczne zamówienia.

 

To dobry moment na rozmowę z przedstawicielem firmy, która proponuje bardzo ciekawe rozwiązanie ułatwiające ten proces. Serwis Apaczka.pl, oferując dostęp do platformy technologicznej bliskapaczka.pl wspiera integracje przesyłek kurierskich dla najważniejszych przewoźników w Polsce i za granicą.

Gościem podcastu jest Marcin Susmanek, dyrektor operacyjny w Apaczka.pl, który opowiada, na czym polega wsparcie na etapie tzw. ostatniej mili w zakresie procesów wysyłkowych.

Z Marcinem Susmankiem spotykamy się w wyjątkowym momencie, gdyż niedawno Symfonia Handel połączyła siły z serwisem Apaczka.pl. Dla użytkowników Symfonii oznacza to, że już z poziomu oprogramowania mogą łatwo zarządzać procesem wysyłkowym: generując listy przewozowe z poziomu faktury lub zamówienia.

 

Symfonia: Przed nami gorący okres w logistyce. Jak ułatwić przedsiębiorcom realizację świątecznych zamówień?

Marcin Susmanek, dyrektor operacyjny w Apaczka.pl: Bardzo mocno zwracamy uwagę na to, w jaki sposób klienci korzystają z usług logistycznych, jakie mają problemy, wyzwania i związane z tym oczekiwania. Rozmawiamy z niewielkimi firmami, dla których e-commerce jest tylko uzupełnieniem oferty stacjonarnej, jak i z największymi przedstawicielami rynku. Przedstawiciele obu grup zgodnie mówią, że największym wyzwaniem jest stosowanie się do zasad tak wielu firm kurierskich, które mamy na polskim rynku.

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że prowadzenie e-sklepów, umiejętność zapanowania nad tak dużą liczbą dostaw w czwartym kwartale w dużej mierze zależy od zapewnienia klientom zróżnicowanych metod dostawy.

 

 

Prowadząc e-sklep mamy platformę e-sklepową, korzystamy też z z operatorów kurierskich. Jaką lukę wypełnia w tym przypadku Apaczka.pl?

Firma Gemius, która publikuje swój coroczny raport na temat rynku e-commerce w Polsce w swoich podsumowaniach udowadnia, że dla konsumentów dla odbiorców, klientów sklepów e-commerce różnorodność metody dostawy i możliwość wyboru różnych metod dostawy jest kluczowa. To oczywiście oznacza, że nawet e-commerce, który ma jednorodne towary albo posiada ograniczoną ilość towarów, jak również e-sklepy z ograniczonym asortymentem powinny oferować swoim klientom na pewnym etapie dostawy do paczkomatów lub automatu pocztowego.



Link źródłowy

Podobne wpisy

Korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur będzie obowiązkowe

Korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur będzie obowiązkowe

Jak wiadomo, w fakturach zawarte są dane o szczególnym znaczeniu dla przedsiębiorstw – daty transakcji, informacje o kontrahentach, ilości sprzedanych towarów i usług, ich opisy, stawki netto, wartość sprzedaży… Dzięki standaryzacji zapisu tych danych...

Cyfryzacja sprzedaży: Śniadanie Technologiczne w Poznaniu

Cyfryzacja sprzedaży: Śniadanie Technologiczne w Poznaniu

Jak zautomatyzować sprzedaż (hurt i detal), magazyn i produkcję Spotkanie w ramach cyklu VII Wiosennych Spotkań z Symfonią  Zarejestruj się na Śniadanie Technologiczne w Poznaniu już 10 czerwca i zobacz na konkretnych przykładach, jak usprawnić procesy...

Zgoda Komisji Europejskiej na obowiązkowy KSeF w 2023 r.

Zgoda Komisji Europejskiej na obowiązkowy KSeF w 2023 r.

Ministerstwo Finansów prowadzi aktywne prace służb informatycznych celem uruchomienia i poprawnej obsługi całego procesu. Przewiduje się, że za kilka tygodni pojawi się działające rozwiązanie informatyczne, które będzie potrafiło wysyłać faktury do Krajowego...