Obsługa zamówień w handlu hurtowym, produkcji czy logistyce to szereg działań, które dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym można minimalizować, aby móc skupiać energię na najistotniejszych kwestiach.
Część pracy przedstawicieli handlowych wiąże się z czynnościami czysto technicznymi – przyjęcia zamówień, drukowanie faktur, pokwitowań, obsługa płatności kartą płatniczą, wydruki, podpisy i skanowanie. Warto zastanowić się, jak te działania uprościć, zyskując czas i pieniądze. Dzięki aplikacji Symfonia Mobilny Handel otrzymujesz osobistego asystenta, który sprawi, że:
- obsłużysz zamówienia, faktury, paragony, płatności kartą przy użyciu jak najmniejszej liczby urządzeń
- wyeliminujesz papier z procesu składania zamówienia
- wykorzystasz w pełni potencjał przedstawicieli handlowych
- zwiększysz zyski dzięki optymalizacji procesów magazynowych
- czas przeznaczany dotychczas na czynności biurowe poświęcisz pracy z klientem
A to dopiero ogólny zarys. Szczegóły aplikacji Symfonia Mobilny Handel przedstawiają podczas bezpłatnego webinaru eksperci: Piotr Struczko, architekt systemów i właściciel softwarehouse Eastsoft oraz Tomasz Kozłowski, kierownik produktu Symfonia Zarządzanie Produkcją.
Sprawdź, jak nasze rozwiązanie może ułatwić pracę w handlu hurtowym i produkcji.