Od 2019 roku przedsiębiorcy mają możliwość wyboru, w jaki sposób prowadzą archiwizację akt pracowniczych.
Nie mają już obowiązku posiadania archiwum papierowego – jeżeli decydują się na rozwiązanie elektroniczne, wystarczy archiwizacja dokumentów w takiej formie.
Tym samym dziesiątki segregatorów pełnych akt osobowych w zamkniętych na klucz szafach mogą przejść do historii. Co zamiast tego? Symfonia oferuje cyfrowe narzędzie e-Teczka w Symfonia ERP Kadry i Płace, które daje firmom szereg korzyści. Biorąc udział w webinarium dowiesz się od ekspertek Symfonii, Renaty Koteckiej i Elżbiety Czaplickiej, jakie są obecne wymogi prawne a także poznasz zalety elektronicznego prowadzenia akt osobowych w porównaniu z rozwiązaniami papierowymi w dobie pracy zdalnej.
Najważniejsze korzyści:
· Zmniejszenie kosztów przechowywania i obsługi dokumentacji pracowniczej.
· Eliminacja kosztów utrzymania tradycyjnego papierowego archiwum, takich jak: druk, przechowywanie, koszty lokalowe, zabezpieczenia dostępu czy prawidłowego niszczenia dokumentów.
· Łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów w archiwum elektronicznym.
· Stały i szybki dostęp do dokumentów, które można wyszukiwać za pomocą słów kluczowych.
· Zdalny dostęp do akt osobowych.
· Dostęp do e-teczki tylko dla uprawnionych osób
· Dokumenty elektroniczne nie ulegają fizycznemu zniszczeniu.