{"id":330,"date":"2022-03-15T08:47:23","date_gmt":"2022-03-15T08:47:23","guid":{"rendered":"http:\/\/192.168.2.27\/2022\/03\/15\/jak-kontrolowac-prace-handlowca-w-terenie-podcast\/"},"modified":"2022-03-15T08:47:23","modified_gmt":"2022-03-15T08:47:23","slug":"jak-kontrolowac-prace-handlowca-w-terenie-podcast","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/192.168.2.11\/2022\/03\/15\/jak-kontrolowac-prace-handlowca-w-terenie-podcast\/","title":{"rendered":"Jak kontrolowa\u0107 prac\u0119 handlowca w terenie? [PODCAST]"},"content":{"rendered":"
\n<\/p>\n
\u00a0<\/p>\n
Symfonia: <\/strong>Jak zademonstrowa\u0107 sprzedawany produkt podczas wizyty handlowej? Wyobra\u017amy sobie, \u017ce handlowiec, kt\u00f3ry zazwyczaj pracuje w terenie, chce go w\u0142a\u015bnie pokaza\u0107. Jak to mo\u017ce zrobi\u0107?<\/p>\n S\u0142awomir Kuraci\u0144ski: <\/strong>Korzystaj\u0105c z tych narz\u0119dzi handlowiec ma do dyspozycji wiele informacji o towarze, jego cenie, rabatach czy akcjach promocyjnych. Posiada r\u00f3wnie\u017c zdj\u0119cia, dzi\u0119ki czemu mo\u017ce w danym sklepie przedstawi\u0107, jak dany produkt wygl\u0105da. Co za tym idzie, mo\u017ce w atrakcyjny spos\u00f3b zaprezentowa\u0107 jego cen\u0119, rabaty, promocj\u0119 oraz pe\u0142n\u0105 informacj\u0119 o towarze.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Symfonia: <\/strong>Czego mo\u017cna dowiedzie\u0107 si\u0119 o pracy swoich handlowc\u00f3w? Jak pomagaj\u0105 tutaj narz\u0119dzia do automatyzacji? Jak\u0105 wiedz\u0119 mo\u017cna wyci\u0105gn\u0105\u0107 z raport\u00f3w?<\/p>\n S\u0142awomir Kuraci\u0144ski: <\/strong>Warto najpierw wyja\u015bni\u0107, co handlowcy maj\u0105 przed oczami w momencie, kiedy organizuj\u0105 sobie prac\u0119. Przede wszystkim handlowcy przygotowuj\u0105 sobie tras\u00f3wki, czyli spis miejsc w kolejno\u015bci, w kt\u00f3rej odwiedz\u0105 klient\u00f3w w trakcie swojego dnia pracy. Dysponuj\u0105 pe\u0142n\u0105 informacj\u0105 o kontrahencie, jego dotychczasowych zakupach, zam\u00f3wieniach, p\u0142atno\u015bciach i zaleg\u0142o\u015bciach. Maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 m.in. przekopiowa\u0107 poprzednie zam\u00f3wienia, co oznacza, \u017ce ich praca bardzo przyspiesza. Mog\u0105 r\u00f3wnie\u017c zrobi\u0107 zdj\u0119cie w sklepie, kt\u00f3re poka\u017ce, jak wygl\u0105da p\u00f3\u0142ka z towarami. Maj\u0105c do dyspozycji te narz\u0119dzia prezentuj\u0105 kontrahentowi oferowane towary bezpo\u015brednio z mobilnego urz\u0105dzenia. Na podstawie tego, menad\u017cer dostaje pe\u0142n\u0105 informacj\u0119, gdzie handlowiec by\u0142, jak du\u017co czasu tam sp\u0119dzi\u0142, co sprzeda\u0142, a co mo\u017cna dosprzeda\u0107. Daje to obraz pe\u0142nej analizy tych aspekt\u00f3w, kt\u00f3re s\u0105 niejako niezb\u0119dne do szybkiej i dobrej sprzeda\u017cy kontrahentom.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Symfonia: <\/strong>Jak wobec tego wykorzysta\u0107 dane pochodz\u0105ce z raport\u00f3w, \u017ceby zacz\u0105\u0107 planowa\u0107 d\u0142ugofalow\u0105 strategi\u0119 w przypadku dzia\u0142a\u0144 sprzeda\u017cowych?<\/p>\n S\u0142awomir Kuraci\u0144ski: <\/strong>Dzi\u0119ki tym raportom, kt\u00f3re uzyskujemy, gromadz\u0105c informacje od handlowc\u00f3w, mo\u017cemy przede wszystkim zaplanowa\u0107 bardziej optymalne tras\u00f3wki. W drugiej kolejno\u015bci mo\u017cemy zaproponowa\u0107 dosprzeda\u017c innych towar\u00f3w. Je\u017celi kontrahent bierze konkretny rodzaj artyku\u0142\u00f3w, to mo\u017cna w ramach promocji zaproponowa\u0107 mu zakup podobnych towar\u00f3w. Jak na d\u0142oni wida\u0107, w jakim zakresie taki sklep zamawia. Dzi\u0119ki tym narz\u0119dziom tworzy si\u0119 do\u015b\u0107 du\u017ca mo\u017cliwo\u015b\u0107 analityczna. W tej chwili, przy szybkich zmianach na rynku oraz przy natychmiastowym dost\u0119pie do kontrahent\u00f3w trzeba koniecznie korzysta\u0107 z takich usprawnie\u0144.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n<\/div>\n